Start / Videomöten / Zoom Contact Center

Var alltid där när dina kunder behöver er som mest

Zoom Contact Center & Zoom Virtual Agent ger dig full kraften från modern teknik för att skapa oförglömliga kundupplevelser. Möt dina kunder på deras villkor, dra nytta av AI-drivna selfservice-alternativ och boosta ditt teams produktivitet. Allt detta i en sömlös, intuitiv och molnbaserad lösning. Stig in i framtidens kundservice och se ditt företag blomstra som aldrig förr.

Högre kundnöjdhet

Lös problem snabbt och korrekt med intuitiv självbetjäning och personliga kundupplevelser.

Förbättrad produktivitet

Effektivisera arbetsflöden och möjliggör åtkomst till handlingsbar information.

Bättre affärsresultat

Optimera kundsupporten med snabbare svar och resultatspårning i realtid.

Intelligent support med vår AI-chatbot

Rätt svar på en gång
Vår AI-chatbot med maskininlärning guidar användare till exakta svar snabbt, vilket minskar bördan för ditt team.

Personlig kundresa
Skapa anpassade flöden och meddelanden för unika segment baserat på deras profil eller dataattribut.

Alltid tillgänglig
Leverera konsekvent bra service över en mängd kanaler – webb, mobil och social – på alla språk, 24/7.

Intelligent överlämning till agent
Guida användare till rätt kanal eller supportagent när det behövs mänsklig kontakt av ärenden.

Integreras med CCaaS och CRM
Integrera Virtual agent med Zoom Contact Center och ledande CRM så som Zendesk, ServiceNow och Salesforce.

Snabb värdering
Installeras enkelt, minskar supportvolymerna och förkortar handläggningstiderna.

Lös problem snabbare och mer effektivt med en videooptimerad CCaaS

Ökad kundlojalitet
Ge personlig kundsupport via video med hög kundnöjdhet

Supportera kunder med nytänk
Agenter kan enkelt flytta en chatt eller telefonsamtal till ett videosamtal för att hjälpa kunden effektivt

Förbättrad CX
Använd skärmdelning, fildelning och chatt för att lösa frågor snabbt och effektivt

Anpassad kundresa
Skapa personliga väntrumsupplevelser som matchar din kundens behov

Optimera kontaktcentereffektiviteten
Ta emot KPI rapporter med en omfattande instrumentpanel för realtids- och historisk rapportering

Gör proaktivt förbättringar
Övervaka aktiviteter i realtid för dina köer, agenter, aktuella interaktioner, aktiva samtal, varaktighet, genomsnittlig hålltid och mer

Upptäck Zoom Contact Center & Virtual Agent

Boka en virtuell demonstration eller boka in dig på vår Roadshow

Zoom CZZ
Jag vill ha en demo
Jag önskar delta på Zoom Contact Center RoadShow