Rumsanalys 360
Syns vi? Delningen fungerar inte! Hörs vi? Dessa fraser inleder ofta det digitala mötet. Sladdar över bordet, teknik som krånglar – vad är det egentligen som behövs för att skapa en sömlös upplevelse?

Workshop
Kom igång med arbetet att se över era befintliga mötesytor tillsammans med oss. Fungerar tekniken och är det enkelt att starta Teams-mötet? Är möblemanget anpassat, så att alla i rummet hörs och syns? Förstår alla hur man gör och känner sig trygga med funktionerna i mötet? Målet är att ge er en färdplan och nästa steg för att kunna förbättra helhetsupplevelsen i era mötesrum. Detta ingår i vår tjänst Rumsanalys 360
1. Nuläge och behöv
- Användarbehov och krav från verksamheten
- Nuvarande mötesrum, mötesytor och skrivbordsplatser
- Befintlig mötesplattform, system och hårdvara
- Namnstandard för mötesrum, mötesrumsbilder och informationsmaterial
- Framtid och utmaningar
2. Framtid
- Omvärldsbevakning; vad gör andra organisationer?
- Trender, ny teknik och framtida funktioner i mötesrum
3. Säkerhet och förvaltning
- Vad krävs för en fungerande mötesrumstjänst?
- Hur ska felanmälningar hanteras?
- Vad vill vi mäta och analysera?
- Inventering, hantering och övervakning
- Licensiering och vad behövs?
4. Resultat
Sammanfattning, konkreta nästa steg, rekommendationer och förslag för att få bättre fungerande mötesrum.
Målgrupp: IT, Facility, HR och verksamheten
FASTPRIS: 18 000 SEK